Friday, 9 May 2014

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ/ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ/ΚΑΡΤΑ???

Τον τελευταίο καιρό τα ηλεκτρονικά φαρμακεία είναι η επιλογή πολλών bloggers. 'Ετσι και εγώ θέλοντας να αγοράσω κάποια προϊόντα στην καλύτερη δυνατή τιμή, άρχισα μια mini έρευνα. Βρήκα αρκετά, μέχρι που έπεσα πάνω σε ένα που δεν χρειάζεται αντικαταβολή, ούτε κάρτα, ούτε μεταφορικά, αρκεί να μένετε στην Πάτρα! Το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό φαρμακείο είναι και φυσικό κατάστημα στο κέντρο της Πάτρας και σου δίνει την επιλογή να παραλάβεις την παραγγελία σου και να την πληρώσεις με μετρητά στο κατάστημα! 

Μερικές ώρες μετά την παραγγελία μου έστειλαν email ότι ήταν έτοιμη για παραλαβή! Έτσι, πέρασα από το φαρμακείο να τα πάρω όπως θα έκανα ούτως ή άλλως και συγχρόνως γλίτωσα μερικά χρήματα! 

Ας δούμε λοιπόν τί αγόρασα:


Bioderma Sensibio H2O Solution Michellaire, τιμή με την έκπτωση 10.85€ (αρχική τιμή 15.50€).
Το χρησιμοποιώ αποκλειστικά για να το ντεμακιγιάζ των ματιών μου, μιας και τα reviews που έχω διαβάσει λένε ότι τελειώνει γρήγορα. Αποτελεσματικό και καθόλου ερεθιστικό προς τα μάτια. Δείτε το εδώ.

Apivita κρέμα βαθιάς απολέπισης με ελιά, τιμή με την έκπτωση 7.00€ (αρχ. τιμή 10.00€).
Το αγαπημένο μου scrub που αφήνει στο δέρμα αίσθηση δροσιάς, καθαριότητας και φυσικά απαλότητας! Δείτε το εδώ: εδώ.

Korres Nail Colour, No93 emerald, τιμή με την έκπτωση 4.76€ (αρχ. τιμή 6.80€).
Ένα φοβερό πράσινο βερνίκι! Δείτε το  εδώ.

Apivita μάσκα για τη νεανική επιδερμίδα με πρόπολη, τιμή με την έκπτωση 2.88€ (αρχ. τιμή 3.20€).
Από τα πιο διάσημα πλέον προϊόντα της Apivita. Έχω χρησιμοποιήσει τη μάσκα 3 φορές (ενάμισι φακελάκι), αλλά δεν έφτασε τις προσδοκίες μου. Ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα ταιριάξει στο δέρμα κάποιας άλλης κοπέλας. Το καλό με αυτή τη συσκευασία είναι ότι είναι μικρή και οικονομική συνεπώς πιο εύκολο να τη δοκιμάσει κανείς και να αποφασίσει αν θα την αγοράσει σε full size ή οχι!. Δείτε το εδώ.

Προς έκπληξή μου στη σακούλα βρήκα και όόόόλα αυτά τα δειγματάκια: 


Το φαρμακείο αυτό ονομάζεται Θεοφιλάτος και για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκευτείτε το site τους εδώ: theofilatospharmacy.gr. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να σημειωθεί πως δεν έχω καμία συνεργασία με το κατάστημα. Το προτίμησα για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω και έμεινα απολύτως ικανοποιημένη, σε σημείο που παράγγειλα τρεις ακόμη φορές. Τη μία μου έδωσαν πάλι δειγματάκια, την επόμενη τους ζήτησα εγώ σε μια φόρμα που υπάρχει και τη συμπληρώνει οποισδήποτε κατά την παραγγελία και την τρίτη φορά δεν μου έβαλαν δειγματάκια. Ίσως είχε να κάνει με το κόστος της παραγγελίας. Σε κάθε περίπτωση εφόσον υπάρχει φόρμα, μπορείτε να ζητήσετε συγκεκριμένα κάποιο δείγμα, διαφορετικά το ζητάτε κατά την παραλαβή.

Εάν δεν μένετε στην Πάτρα, θα σας συνιστούσα να κάνετε μια έρευνα ώστε να βρείτε και εσείς καποιο φαρμακέιο με τα ίδια προνόμια (παραλαβή από το κατάστημα και πληρωμή με μετρητά κατά την παραλαβή) σε όποια περιοχή ή πόλη μένετε!

Ελπίζω να σας βοήθησε η ανάρτηση αυτή και εμείς...
τα λέμε σύντομα!!!
Happy shopping!!!



4 comments :

  1. Τα μισα online φαρμακεία πρέπει να είναι στην Πάτρα! Είστε τυχερες!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν έχεις κι άδικο!!! Το εκμεταλλεύομαι όσο είμαι ακόμη Πάτρα!

      Delete
  2. Το αγαπημένο μου φαρμακείο :) Εχει πολύ καλές προσφορές συνεχώς και πολύ καλές τιμές! Τελεια απόχρωση στο βερνίκι!! Με γεια σου όλα!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! Το προτιμούσα και πριν, αλλά από τότε που ανακάλυψα το e-shop έχει γίνει το Νο1 και για μένα!!!

      Delete