Tuesday, 25 March 2014

Empties #4 + mini ξεκαθάρισμα | Μάρτιος 2014

 Ο Φεβρουάριος και ο Μάρτιος μέχρι στιγμής ήταν για μένα μια περίοδος μετακόμισης. Ξεκαθάρισμα ρούχων και καλλυντικών, αποσυναρμολόγηση επίπλων, πακετάρισμα, πολύύύύύ πακετάρισμα και φυσικά μπόλικο κουβάλημα!!! Κάποια ρούχα και καλλυντικά δώρισα σε φίλες και ό,τι δεν μπορούσα να κρατήσω (ρούχα και λευκά είδη-σε καλή κατάσταση φυσικά) δώρισα στην εκκλησία της περιοχής μου.

Σε αυτό post, λοιπόν, σας  δείχνω ποια προϊόντα χρησιμοποίησα μέχρι τελευταίας σταγόνας, αλλά και κάποια που απλά έπρεπε να φύγουν είτε είχαν τελειώσει είτε όχι!



  • La Roche-Posay effaclar MAT
Μια ελαφριά κρέμα με υφή που θυμίζει gel, κατάλληλη για πιο λιπαρά δέρματα και για μένα αυτό σημαίνει χρήση τους πιο ζεστούς μήνες. Θυμίζει σε υφή την Cleanance της Avene. Προσφέρει όση ενυδάτωση χρειάζομαι τους καλοκαιρινούς μήνες χωρίς να την αισθάνομαι "βαριά" ή λιπαρή. Η συσκευασία παρότι είναι απλή και όμορφη, γίνεται ενοχλητική όταν αδειάζει το σωληνάριο, εξού και η τομή! Θα την αγόραζα ξανά.
  • A-Derma Sensiphase eye contour cream
Πριν από κάποιους μήνες, άρχισα να νιώθω την περιοχή κάτω από τα μάτια να τραβάει. Η φαρμακοποιός μου πρότεινε αυτή την κρεμούλα. Είναι αρκετά υδαρής, προσέφερε μόνο προσωρινή ενυδάτωση και μερικές ώρες μετά την εφαρμογή το αίσθημα τραβήγματος εμφανιζόταν πάλι. Την χρησιμοποίησα μέχρι τέλους, αλλά δεν θα την αγόραζα ξανά.
  • Carroten αντηλιακή κρέμα προσώπου SPF 50
Έχω χρησιμοποιήσει το 70% αυτής της αντηλιακής κρέμας. Σταμάτησα να τη χρησιμοποιώ τον Οκτώβριο. Έχει έντονο άρωμα και δυστυχώς δεν ταιριάζει σε λιπαρά δέρματα. Είναι παχύρευστη και ένιωθα ότι μπλοκάρει τους πόρους μου. Την είχα αγοράσει σε προσφορά 1+1 δώρο και μου έχει μείνει άλλο ένα ολόκληρο μπουκάλι, που κατά πάσα πιθανότητα θα χαρίσω σε κάποια φίλη με πιο ανεκτικό δέρμα.
  • Garnier Pure, anti-blackhead deep pore wash
Αγαπημένο (καθημερινό) καθαριστικό scrub, το δεύτερο που τελειώνω. Έκανα το λάθος να αγοράσω κάποιο άλλο, θα έρθει σύντομα συγκριτικό post.
  • Apivita μάσκα για βαθύ καθαρισμό με πράσινη άργιλο
Αυτή τη μάσκα τη δοκίμασα σε μια φάση που το δέρμα μου ήταν αφυδατωμένο και μικτό μαζί. Τράβηξε τη λιπαρότητα μεν, αλλά επιδείνωσε τα ξηρά σημεία. Έχω κρατήσει ένα φακελάκι για να το δοκιμάσω πάλι όταν ζεστάνει ο καιρός και το δέρμα μου γίνει πιο λιπαρό.
  • Apivita κρέμα βαθιάς απολέπισης με ελιά
Το πιο απολαυστικό scrub που έχω δοκιμάσει. Καθαρίζει πολύ καλά και αφήνει μια αίσθηση δροσιάς στο δέρμα, χωρίς να "τραβάει". Την έχω αγοράσει σε full size. Για επίμονα μαύρα στίγματα χρησιμοποιείστε μια μικρή ποσότητα σε στεγνό δέρμα!


  • Lorvenn extra body masque
Αυτή τη μάσκα μαλλιών την υιοθέτησα από τη Νίνα όταν ξενοίκιασε. Ήταν μισογεμάτη ή μισοάδεια, δεν θυμάμαι ακριβώς. Προορίζεται για λεπτά μαλλιά και την χρησιμοποιούσα ως μαλακτική. Έχει ωραίο άρωμα και ξεμπλέκει εύκολα τα μαλλιά μου. Ό,τι χρειάζομαι για τα σγουρά μαλλιά μου! Θα την αγόραζα ξανά, όταν κατεφέρω να τελειώσω τη μάσκα 1Lt που χρησιμοποιώ τους τελευταίους μήνες.
  • Dalon aceton free nail polish remover
Οικονομικό, χωρίς aceton, αφαιρεί το βερβνίκι πολύ καλά χωρίς να αφυδατώνει και είναι το νέο αγαπημένο μου ξεβαφτικό! Έχω ήδη αγοράσει το επόμενο.
  • Ultrex Men Soothing Itch Relief
Το αγαπημένο σαμπουάν του αμόρε. Προσωπικά το χρησιμοποιούσα ως πρώτο χέρι, καθαρίζει πολύ καλά τα μαλλιά και πραγματικά καταπραΰνει το τριχωτό της κεφαλής όταν υπάρχουν ερεθισμοί ή φαγούρα από κάποιο άλλο σαμπουάν (το καμπανάκι χτυπάει για το Smooth Relax της Syoss). Για κάποιο λόγο δυσκολεύομαι να το ξαναβρώ...
  • Victoria Καθαριστικό & απολυμαντικό για πινέλα & βουρτσάκια μακιγιάζ
Διάσημο αυτό το καθαριστικό! Ωστόσο βρίσκω ότι δεν κάνει πολύ καλή δουλειά στο καθάρισμα έστω και πρόχειρο, το άρωμά του δεν με ενθουσιάζει και γενικότερα δεν είναι κάτι που θα αγόραζα ξανά. Για γρήγορο καθάρισμα πινέλων προτιμώ να καθαρίσω το πινέλο σε ένα μαντηλάκι ντεμακιγιάζ και στη συνέχεια απολύμανση με οινόπνευμα.
  • Neutrogena cracked heel foot cream
Μια κρέμα για ξηρά πόδια να το πω διακριτικά! Η υφή της είναι κάτι ανάμεσα σε βαζελίνη και body butter και αρκετά λιπαρή. Ο καλύτερος τρόπος εφαρμογής (κατά την άποψή μου) είναι μετά από απολέπιση και με τη χρήση καλτσών πριν τον ύπνο. Τη χάρηκα για όσο καιρό την είχα, αλλά πιστεύω ότι με μια απλή βαζελίνη μπορείτε να έχετε εξίσου καλά αποτελέσματα.
  • Λίμα/buffer από τα Jumbo (σε σετ των 3)
Μία από τις τρεις λίμες του σετ (σε τρία διαφορετικά μεγέθη). Πολύ οικονομική και χρήσιμη! Έχει μείνει άλλη μία από το σετ και θα την αγόραζα ξανά σίγουρα.



  • Carlo Roma No588, No536
Ώρα να την κάνουν! Την πρώτη φορά που τα δοκίμασα βγήκαν ματ, χωρίς να το γράφουν στη συσκευασία. Με το ζόρι τα χρησιμοποίησα από μία φορά.
  • Gina Professional 
Μία από τα ίδια, δείχνει διαφορετικό στο μπουκαλάκι από ότι στα νύχια.
  • Seventeen Supreme No30
Αγαπημένο βερνίκι! Δυστυχώς έπηξε...

  • Indigo μολύβι ματιών και χειλιών
Μολύβια του 1€, αλλά πολύ ξηρά και δύσκολο να δουλευτούν τόσο στα μάτια, όσο και στα χείλη.
  • Fashion Makeup μολύβι ματιών
Οικονομικό μολύβι ματιών σε έντονο μπλε χρώμα. Δεν είχε καλή διάρκεια από ότι θυμάμαι και το δώρισα σε μια φίλη. 
  • Sanex zero 0% (0% aluminum cholohydrate, alcohol, parabens)   extra effective!!!
Θέλησα να δοκιμάσω ένα πιο "αγνό" αποσμητικό, αλλά δυστυχώς δεν μου ταίριαξε. Διαρκεί μόλις μερικές ώρες και το roll-on βρίσκω ότι δεν "ρολλάρει" εύκολα! Το αποχωρίζομαι πριν τελειώσει.
  • Dove invisible dry stick deodorant
Τα Dove είναι η αγαπημένη μου εταιρία για spray αποσμητικά. Βλέποντας τις Αμερικανίδες YouTubers, ζήλεψα τα Dove σε μορφή stick. Μην το κάνετε! Έχει πολύ ωραίο άρωμα φρεσκάδας, αλλά αφήνει σημάδια σαν να μην υπάρχει αύριο! Προτιμήστε κάποια άλλη μορφή.

Ώρα για ανακύκλωση και σπουπίδια!!! Πείτε μου ποια προϊόντα τελειώσατε εσείς τελευταία και εμείς... τα λέμε σύντομα!!!  



2 comments :

  1. Καλημέρα εγω τελείωσα την μάσκα και το peeling απο Apivita με ρόδι μου άρεσαν αρκετά , καθώς και το eye brow fix απο h &m ήταν αρκετά καλό .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμη τη σειρά με το ρόδι είναι η αλήθεια, όσο για τα H&M δεν έχω άποψη αφού στην Πάτρα δεν έχουμε... Ψέματα, άνοιξε ένα πριν λίγο καιρό...με παιδικά ...μόνο!

      Delete