Thursday, 24 October 2013

EMPTIES #3 | October 2013

Γέμισε η τσαντούλα μου, συνεπώς ώρα για...

... Empties! Έχω να σας δείξω αρκετά, πάμε λοιπόν...


Θα ξεκινήσω με αφρόλουτρα:

01. Fa Cocoa butter & coco oil
´Εχει μια διακριτική μυρωδιά, χωρίς να διακρίνεται ακριβώς ούτε το cocoa butter ούτε το coco oil. Δεν κρατάει στο δέρμα αλλά το αφήνει πολύ απαλό. Τελείωσα δύο από αυτά και τα ξαναγόρασα! Τα βρήκα σε προσφορά 1+1 δώρο για 5,25€.

02. Imolia bath foam καραμέλα
Σας έχω ξαναμιλήσει για αυτά τα αφρόλουτρα. Είναι οικονομικά, με μεγάλη ποσότητα, ωραία αρώματα. Δεν τραβάνε το δέρμα, ούτε το αφήνουν ιδιαίτερα ενυδατωμένο. Κάνουν τη δουλειά τους και συμφέρουν! Η καραμέλα είναι η αγαπημένη μου μυρωδιά, αλλά δυστυχώς τη βρίσκω σπάνια. Γενικότερα έχω παρατηρήσει ότι τα βλέπω όλο και λιγότερο, ίσως να τα αποσύρουν από την αγορά.

03. Imolia bath foam σανδαλόξυλο
Ισχύουν τα ίδια με το προηγούμενο. Είναι η δεύτερη αγαπημένη μου μυρωδιά, την πήρα γιατί δεν έβρισκα την καραμέλα!

04. Imolia bath foam καρύδα
Το συγκεκριμένο είχε πολύ νερουλή σύσταση και το χρησιμοποίησα ως κρεμοσάπουνο.


Προϊόντα για τα μαλλιά:

05. Wella ProSeries Volume Conditioner
Την αγορά εμπνεύστηκα από τη Βάνα σε μια περίοδο που καμία μαλακτική μαλλιών δεν μου έκανε δουλειά. Βρήκα ότι είναι μια μέτρια μαλακτική η οποία δυστυχώς δεν ξεμπαρδεύει τα μαλλιά μου όσο εύκολα θα ήθελα. Θα προτιμήσω κάποια άλλη.

06. Wella ProSeries Volume Air Mousse
Πρόκειται για ένα διάφανο υγρό προϊόν, το οποίο μετατρέπεται σε αφρό με το πάτημα της αντλίας. Είναι ένας αφρός για τα μαλλιά με πολύ ελαφρύ κράτημα (δεν κοκκαλώνει τα μαλλιά). Το χρησιμοποιούσα κυρίως σε μαλλιά δεύτερης μέρας για να φρεσκάρω τις μπούκλες μου, παρά σε φρεσκολουσμένα μαλλιά. Κοστίζει γύρω στα 5-6€. Αν ψάχνετε κάποιο προϊόν ελαφρύτερο από αφρό, ίσως αυτό να σας βολέψει.

07. Sunsilk Keratinology Conditioner άμεσης θρέψης για ξηρά/ταλαιπωρημένα μαλλιά
Αυτή η μαλακτική είναι η καλύτερη που έχω δοκιμάσει το τελευταίο διάστημα!!! Ξεμπερδεύει πανεύκολα τα μαλλιά μου και πιστεύω ότι για αυτό ευθύνεται η λεπτόρευστη σύνθεσή της. Θα προτιμούσα η συσκευασία να περιέχει περισσότερη ποσότητα, περιέχει μόλις 180ml! Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιώ κάποιες μάσκες ως conditioner, αλλά την βρήκα σε προσφορά μισή τιμή και την αγόρασα ξανά!



08. Body Farm Cocoa cookies shower gel
Αυτό ήταν το αφρόλουτρο-ρεζέρβα στο μπάνιο μου! Το είχα αρκετόόόό καιρό και επιτέλους αποφάσισα να το τελειώσω. Μυρίζει μπισκοτένια και παρόλο που αρχικά η μυρωδιά μου είχε φανεί υπερβολικά γλυκιά, το κατευχαριστήθηκα!

09. The Body Shop madagascan vanilla flower body lotion
Μια κρέμα σώματος με πλούσιο άρωμα βανίλιας. Η ενυδάτωση που προσφέρει μου αρκεί για καλοκαίρι, αλλά όχι και για τους πιο κρύους μήνες που οι γάμπες μου είναι ιδιαίτερα ξηρές. Θα δοκίμαζα κάποια άλλη μυρωδιά στο μέλλον αν είναι σε έκπτωση.

10. Apivita cleansing τονωτική λοσιόν για λιπαρές/μεικτές επιδερμίδες
Στην καθημερινή μου ρουτίνα δεν χρησιμοποιώ τονωτική λοσιόν. Η συγκεκριμένη ήταν δώρο με κάποιο καθαριστικό gel. Την χρησιμοποιούσα (κυρίως το καλοκαίρι που έλιωνα από τη ζέστη) με ένα βαμβάκι κατά τη διάρκεια της ημέρας για να δροσιστώ. Δεν ερέθισε καθόλου το δέρμα μου, ούτε ένιωσα να με τραβάει.

11. Μαντηλάκια Ντεμακιγιάζ ΣΥΜΜΕΤΡΟΝ
Τα έχω ξαναδοκιμάσει, κάθε συσκευασία περιέχει 30 μαντηλάκια και κοστίουν 1,58€. Άρχισα να νιώθω ότι ερεθίζουν το δέρμα μου (ελαφρύ τσούξιμο) και θα σταματήσω να τα αγοράζω.

12. Septona δίσκοι από βαμβάκι διπλής όψης
Τελικά τα διπλής όψης είναι καλύτερα - από τα απλά... Έχω ήδη αγοράσει άλλο ένα, μεγαλύτερης συσκευασίας, εγκρίνω! Η μία πλευρά είναι λεία και η άλλη κάποια βαθουλώματα, ιδανικά για αφαίρεση μακιγιάζ αλλά και βερνικιού νυχιών.

13. Wilkinson Sword Xtreme3 Beauty (ξυραφάκια)
Τα μόνα που προτιμώ τα τελευταία χρόνια. Κοστίζουν γύρω στα 6,00€ για 6 ξυραφάκια. Συνδυάζουν καλή τιμή με καλή ποιότητα, ενώ κατά διαστήματα τα βρίσκω σε προσφορά 1+1 δώρο.



14. Dove go fresh with grapefruit & lemongrass
Μέχρι τώρα το αγαπημένο μου αποσμητικό σε μορφή spray. Κρατάει όλη μέρα και μυρίζει τέλεια (λίγο φρεσκάδα με κάτι άλλο). Μην το παρακάνετε γιατί μπορεί να αφήσει σημάδια. Από τα τελευταία empties μου έχω τελειώσει 3 από αυτά!

15. Adidas natural vitality perfume deo
 Μυρίζει έντονα για αποσμητικό, δεν θα το σύστηνα σε όσες δεν θέλουν να μπερδεύεται το αποσμητικό με το άρωμά τους. Περιέχει οινόπνευμα, που δεν το έχω συνηθίσει σε αποσμητικά και δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε κιόλας. Βρήκα ότι κρατάει την περισσότερη μέρα, αλλά δεν θα το προτιμήσω ξανά.

16. Deblanche ασετόν με λάδι 250 ml 2,20€
Πρώτη φορά το δοκιμάζω. Αποτελεσματικό μεν, ξηραίνει τα νύχια δε, παρόλο που υποστηρίζει ότι περιέχει λάδι. Ακόμα και όταν τα ξεβάψω και πλύνω τα χέρια μου, παραμένει μια άσχημη αίσθηση στα νύχια μου. Προτίμησα κάποιο άλλο που δεν περιέχει ασετόν για αλλαγή.

17. Colgate Max White One
Η αγαπημένη μας οδοντόκρεμα τους τελευταίους μήνες. Καθαρίζει καλά, αφήνει δροσερή αναπνοή και λευκαίνει προσωρινά τα δόντια. Δεν έχω παρατηρήσει μόνιμη λεύκανση, αλλά δεν περιμένω κάτι τέτοιο από μια οδοντόκρεμα.

18. L' oreal Colour Riche 116 creamy angora
Αυτό το χρώμα το λάτρεψα!!! Σας το έχω δείξει ξανά εδώ... Αλλά βρε κορίτσια τελείωσε πολύ γρήγορα, ούτε δέκα φορές δεν πρόλαβα τα τα βάψω. Θα με ρωτήσετε τις μετρούσες; Ε ήταν τόσο λίγες που τις θυμάμαι! 

19. Erre Due απαλό ξεβαφτικό νυχιών χωρίς ασετόν
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε εδώ. Αφού χρησιμοποιήσα πάνω από το μισό μπουκάλι, άρχισε να με ενοχλεί υπερβολικά η μυρωδιά του. Με το ζόρι το τελείωσα. Ίσως έχω βρει άξιο αντικαταστάτη, θα δούμε!

20. Palmolive Aroma Therapy with jasmine, rose & orchid
Το αγαπημένο μου roll-on...πολύ ωραίο άρωμα. Σας κρατάει "δροσερή" όλη μέρα και δεν αφήνει σημάδια στα ρούχα. Το μόνο που μπορώ να του προσάψω είναι ότι πρέπει να περιμένετε 2-3 λεπτά να στεγνώσει πριν φορέσετε ρούχα.

Ουφ, τέλος! Πολύ πράμα αδερφάκι μου... Πρέπει να τα κρατάω πιο μαζεμμένα αυτά τα post!
Πείτε μου στα σχόλια ποια προϊόντα έχετε τελειώσει τον τελευταίο καιρό ή ότι άλλο θέλετε να μοιραστείτε μαζί μου!

Αυτά από μένα,
 τα λέμε σύντομα!!!

  


4 comments :

  1. Προσπαθω κ εγω μανιωδως να τελειωσω προιοντα..γιατι εχει παραγινει αλλα εσυ μας ξεπερασες ολες στα empties!!Yehhh well done! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χα χα χα!!! Ολα τα καλα (και κακα) καποια στιγμη τελειωνουν! Αλλα νομιζω οτι το παρακανα, πρεπει να δειχνω λιγοτερα πραγματα καθε φορα... :)

      Delete
  2. Πολύ ενδιαφέροντα empties, ειδικά το body lotion με βανίλια Μαδαγασκάρης που λατρεύω από TBS είμαι σίγουρη ότι μυρίζει υπέροχα, θα το έχω στα υπ'όψιν!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το body lotion μυριζει όντως υπέροχα! Πρέπει να δοκιμάσω και άλλες μυρωδιές από το TBS...

      Delete