Friday, 28 June 2013

EMPTIES #2

Πω πω...Έχει σχεδόν τελειώσει ο Ιούνιος;
Τότε αυτό το post έχει καθυστερήσει πολύ...

Αυτό είναι το δεύτερο empties post μου, όπου σας δείχνω προϊόντα που έχω χρησιμοποιήσει μέχρι τέλους. Μπορείτε να δείτε το πρώτο εδώ.


  • Palmolive Delicate Care με αμύγδαλο και ενυδατικό γαλάκτωμα
Είναι από τα αφρόλουτρα που παίρνω και ξαναπαίρνω.  Έχει πλούσια υφή και αν δεν προσέξετε κάνει πολύύύ αφρό. Η σειρά έχει πολύ ωραίες μυρωδιές. Τα 750ml κοστίζουν 5,60€, όμως το βλέπω συχνά σε προσφορά 1+1 δώρο για τη ίδια τιμή. Το συγκεκριμένο λόγω αλλαγής της συσκευασίας το είχα αγοράσει με 3,64€ στην προσφορά 1+1 δώρο!!! Ναι, έχω τελειώσει και τα δύο μπουκάλια...
  • Imolia Bath Foam με άρωμα σανταλόξυλο
Μια μέρα που είχα πάει στο σούπερ μάρκετ με λίγα χρήματα, έψαχνα ένα οικονομικό αφρόλουτρο και βρήκα αυτό. Περιέχει 1 λίτρο και κοστίζει 2,97€. Επειδή από τότε έχω δοκιμάσει και άλλες δύο μυρωδιές έχω να σας πω ότι μέχρι τώρα κάθε μυρωδιά έχει διαφορετική υφή. Το σανταλόξυλο έχει μια υφή κρεμώδη μεν, αλλά ο τρόπος που βγαίνει από τη συσκευασία μου θυμίζει τις τέμπερες που δεν βγαίνουν ομοιόμορφα από το σωληνάριό τους. Γενικά είναι ένα καλό αφρόλουτρο, δεν είναι ιδιαίτερα ενυδατικό, αλλά ούτε τραβάει το δέρμα, ωραίο άρωμα και κάνει ωραίο αφρό με το σφουγγάρι. Η καραμέλα είναι η αγαπημένη μου μυρωδιά από τις τρεις που έχω δοκιμάσει και έχει την πιο ωραία σύνθεση. Τέλος,  πρόσφατα πήρα την καρύδα, η σύνθεση της οποίας είναι υπερβολικά ρευστή και θα το χρησιμοποιήσω ως σαπούνι για τα χέρια. Από τα τρία συστήνω την καραμέλα την οποία θα αγοράσω ξανά μετά από το φιάσκο της καρύδας!!!

  • Rexona tropical 1+1 δώρο 
Τί μας κάνουν αυτά τα 1+1 δώρο… Έχω δοκιμάσει παλιότερα αποσμητικά από τη Rexona και είχα μείνει ικανοποιημένη. Αυτό της φωτογραφίας το χρησιμοποιώ για πρώτη φορά και δεν έχω σκοπό να το αγοράσω ξανά. Μυρίζει όμορφα, αλλά δεν κρατάει ούτε μισή μέρα σε μένα. Έχω δοκιμάσει και καλύτερα.


  • Color instict liquid conditioner
Το βρίσκετε στα Jumbo, με 3€; Δεν είμαι σίγουρη, πάντως είναι πολύ οικονομικό. Πρόκειται για ένα conditioner σε συσκευασία με spray. Το άρωμά του είναι ιδιαίτερο, εμένα μερικές φορές μου φαινόταν βαρύ, οπότε μυρίστε το πριν το αγοράσετε. Μαλακώνει τα μαλλιά , αλλά τα δικά μου λεπτά (και σγουρά) μαλλιά ένιωθα να τα βαραίνει. Ψάχνω κάποιο προϊόν που να θρέφει την τρίχα και αντί αυτού έχω πάρει κάποιο λαδάκι. Οποιεσδήποτε προτάσεις είναι καλοδεχούμενες!

  • Syoss Conditioner Smooth Relax 
Ούτε conditioner, ούτε smooth, ούτε relax! Λυπάμαι αλλά σε μένα δεν έκανε τίποτα. Για να ξεμπλέξω έστω και λίγο τα μαλλιά μου χρειαζόμουν 2 χέρια και κάποιες φορές 3… Ίσως να φταίει που το χρησιμοποιούσα σε συνδυασμό με το παρακάτω, εξίσου απογοητευτικό (για μένα) σαμπουάν.
  • Syoss Shampoo Volume Lift 
Αυτό το σαμπουάν ΔΕΝ περιέχει σιλικόνες, οπότε δεν λειαίνει και μαλακώνει την τρίχα (προσωρινά) όπως θα έκανε κάποιο με σιλικόνες. [Το θέμα με τις σιλικόνες είναι μεγάλο και δεν είμαι η κατάλληλη να σας εξηγήσω.] Εγώ το αγόρασα για όγκο και μετά είδα ότι η συσκευασία έγραφε 0% silicones. Είναι το πρώτο σαμπουάν χωρίς σιλικόνες που δοκιμάζω και η αλήθεια είναι ότι δεν μου άρεσε. Μου μπλέκει πάρα πολύ τα μαλλιά και νιώθω ότι έχω υγρά άχυρα πάνω στο κεφάλι μου. Ωστόσο το bf που έχει κοντά μαλλιά δεν είχε κανένα πρόβλημα με το συγκεκριμένο.


  •  Μαντηλάκια Ντεμακιγιάζ (ΣΥΜΜΕΤΡΟΝ)
Αυτά τα μαντηλάκια τα δοκίμασα τυχαία και πριν από αυτά είχα καιρό να χρησιμοποιήσω μαντηλάκια. Κάθε συσκευασία περιέχει 30 μαντηλάκια, κοστίζει 1,58€ και είναι αρκετά υγρά. Με ένα μαντηλάκι μπορείτε να αφαιρέσετε το περισσότερο μακιγιάζ άρα θα χρειαστείτε 2 για καλύτερο καθαρισμό ή θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε κάποιο ξεχωριστό προϊόν. Επίσης, νιώθω ένα ελαφρύ τσούξιμο όταν τα χρησιμοποιώ (προσωρινό) και μετά τη χρήση αφήνει το δέρμα κολλώδες. Ωστόσο, θα συνεχίσω να τα αγοράζω επειδή τα βρίσκω εύκολα, είναι οικονομικά και καθαρίζω το πρόσωπό μου έτσι κι αλλιώς μετά τη χρήση τους.

  •  KORRES mandarin lip butter SPF15
Ένα ενυδατικό χειλιών σε μορφή στικ. Μου αρέσει πολύ το χρώμα και το ότι έχει SPF15. Ενυδατώνει τα χείλη όταν δεν είναι σκασμένα, αλλά όταν τα χείλη μου έχουν πραγματική ανάγκη για ενυδάτωση δεν δουλεύει πολύ καλά. Έχω άλλο ένα που έλαβα ως δώρο. Θέλω να δοκιμάσω το lip butter σε βαζάκι!

  • SANT'ANGELICA trattamento idro-adattatore multiprotettivo
Είχα ζητήσει από την φαρμακοποιό μια κρέμα για ενυδάτωση και επίσης ήθελα να έχει κάποιες αναπλαστικές ιδιότητες καθώς ξεφλούδιζα σε κάποια σημεία όπως ανάμεσα στα φρύδια, μύτη και κάποια σπυράκια που είχαν αφήσει ξηρότητα. Μου έδωσε αυτήν και μπορώ να πω πως μου άρεσε πάρα πολύ. Ενυδατώνει πολύ καλά το δέρμα, ακόμα και το μεικτό, και δεν αφήνει λιπαρότητα. Ειδικά όταν τη χρησιμοποιούσα βράδυ, το πρόσωπό μου το πρωί ήταν σαν πωπουδάκι μωρού! Θα την ξανααγοράσω σίγουρα προς το τέλος του καλοκαιριού, αφού τώρα χρησιμοποιώ μια πιο ελαφριά κρέμα.

  • Avon Ντεμακιγιάζ ματιών 
Έχει μια περίεργη μυρωδιά που προσωπικά μου θυμίζει πλαστικό. Αφήνει ένα φιλμ λιπαρότητας. Δεν είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό και αναγκάζομαι να τρίβω! Δεν θα το τιμήσω ξανά.

  • Septona δίσκοι ντεμακιγιάζ
Η συσκευασία υποστηρίζει ότι "δεν χνουδιάζουν" ή "no fluff". Εγώ θα σας πω οτι αυτοί οι δίσκοι  είχαν ένα πάνω και ένα κάτω πιο σταθερό λεπτό δίσκο και στη μέση FLUFF! Fail...Η Septona έχει και άλλους δίσκους διπλής όψης πολύ καλύτερης ποιότητας.



  • Garnier Pure Salicylic Acid + Purifying Zinc
Ένα καθαριστικό με μικρο-κόκκους που αφήνει το δέρμα καθαρό και πολύ απαλό! Οι κόκκοι δεν είναι από αυτούς που σπάνε αλλά κάνουν ένα ήπιο scrub. Συνδυάζεται εξαιρετικά με την ενυδατική κρέμα της Sant'Angelica. Όσο για τους πόρους, είδα μικρή διαφορά στα μαύρα στίγματα στη μύτη μου. Έχω άλλο ένα καθώς το βρήκα σε προσφορά 1+1 δώρο ΚΑΙ αυτό, αλλά θα το ξαναέπαιρνα.]

Κάτω δεξιά βλέπετε τη σύσταση του αντηλιακού Sant'Angelica
Ας μιλήσουμε και για δειγματάκια...

  • DKNY be delicious
Νομίζω ότι είναι από τις μυρωδιές που μου πηγαίνουν. Το είχα στη θήκη των γυαλιών μου, για περίπτωση ανάγκης. Δεν θα σας μιλήσω για διάρκεια αφού το χρησιμοποιούσα σποραδικά...
  • ΑΝΤΗΛΙΑΚΟ Bioderma ultra-fluid SPF50
 Αντηλιακό με πολύ ελαφριά υφή. Πιο ελαφριά από ότι της Avene και La Roche Posay για λιπαρά δέρματα που επίσης έχω δοκιμάσει σε δείγματα. Είχα σκοπό να το αγοράσω αλλά με κέρδισε κάποιο άλλο που ήταν σε προσφορά 1+1 δώρο.
  • ΑΝΤΗΛΙΑΚΟ SANT'ANGELICA dermaflex SPF30
 Έχει την πιο ιδιαίτερη υφή που έχω συναντήσει σε αντηλιακό (βλέπε παραπάνω φωτο). Μοιάζει με primer, αφήνει το δέρμα βελούδινο ενώ την ίδια στιγμή αφήνει κάποια λιπαρότητα. Αν σας ενδιαφέρει, ζητήστε δείγμα από το φαρμακείο σας, εμένα πάντως μου φάνηκε περίεργο...


Και κάπου εδώ κλείνω αυτό το ατελείωτο ποστ με τα σκουπίδια μου!!!!
Πείτε μου στα σχόλια αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά...

 
Αυτά από μένα,
τα λέμε σύντομα!!!

Melina



6 comments :

  1. aaaa polla empties!!
    ta Syoss emena den m'aresoun!den mou kanoun tipotaaaaaaaaaa!!
    to afroloutro apo Palmolive to exw parei ki egw arketes fores!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τα Syoss ξεκίνησα να τα αγοράζω επειδή είναι μεγάλες οι συσκευασίες κλπ κλπ...Αλλά τώρα τελευταία με απογοητεύουν. :(

      Delete
  2. Τα lip butters του Κορρέ σε βαζάκι είναι τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει! Δεν έχω δοκιμάσει τα στικ, αλλά είμαι σίγουρη ότι τα βαζάκια κάνουν καλύτερη ενυδάτωση (και προσφέρουν πολύ έντονο χρώμα). Να δοκιμάσεις κάποιο οπωσδήποτε!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γενικά δεν έχω σκοπό να ξαναπάρω ενυδατικό σε στικ επειδή είχα και ένα της Apivita που πάλι στα δύσκολα δεν μου έκανε δουλειά, οπότε lip butter all the way!!!

      Delete
  3. Polla polla empties kai mas dineis kainourgies idees gia agores,sthn arxh kai mena mou aresan para polu ta shampoo Syoss alla ligo me exoun apogohteusei vevaia oxi ola ta proionta tous.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μέχρι τώρα έχω δοκιμάσει διάφορα από τα σαμπουάν και τις μαλακτικές μαλλίων. Αν είναι να δοκιμάσω κάποιο άλλο προιόν θα είναι ίσως το ξηρό σαμπουάν τους.

      Delete