Saturday, 16 March 2013

EMPTIES #1

-Empties? Τί είναι αυτό;
-Τα σκουπίδια μου! Σας μιλάω για προϊόντα που έχω χρησιμοποιήσει εντελώς...
-Άσε μας κουκλίτσα μου!!!!!!

Λοιπόν λοιπόν λοιπόν...Βρίσκω αυτά τα post ιδιαίτερα χρήσιμα και αφού από μένα δεν βλέπετε μέχρι τώρα haul ή αγαπημένα, αυτός είναι ο τρόπος να μοιράζομαι μαζί σας τα προϊόντα που χρησιμοποιώ.

Όλα αυτά δεν μαζεύτηκαν σε μία εβομάδα ή ένα μήνα...Κάποια τα χρησιμοποιούσα για αρκετούς μήνες, απλά κρατούσα τις συσκευασίες για να σας τις δείξω!


  • Toyoko σφουγγαράκι μακιγιάζ
Πρόκειται για τα κλασσικά σφουγγαράκια σε σχήμα δίσκου. Τα χρησιμοποιούσα σε συνδυασμό με το καθαριστικό gel της Apivita για να καθαρίσω το πρόσωπό μου. Ήθελα μια πολύ ήπια απολέπιση και αυτά τα σφουγγαράκια είναι ιδανικά. Τα έχω αγοράσει ξανά από άλλη εταιρία με πιο συμφέρουσα σχέση τιμής-ποσότητας.

  • A-DERMA Hydralba, Light Hydrating Cream
Από το φθινόπωρο που μου τελείωσε η παλιά κρέμα ημέρας, άρχισε η αναζήτηση νέας. Ήθελα μια κρέμα ελαφριά και ενυδατική μαζί, επειδή το δέρμα μου ήταν μικτό αλλά και ελαφρώς αφυδατωμένο. Η φαρμακοποιός μου σύστησε αυτήν και κόστισε κάπου ανάμεσα στα 12-14€. Η αλήθεια είναι πώς μου φάνηκε μέτρια. Έχει ελαφριά υφή, παρείχε την ενυδάτωση που χρειαζόμουν (για φθινόπωρο, το χειμώνα χρειάστηκα extra ενυδάτωση) και σταμάτησα να ξεφλουδίζω. Από την άλλη πλευρά εμφανιζόταν λίγη λιπαρότητα στο μέτωπο και ΔΕΝ έχει αντηλιακή προστασία. Δεν θα την τιμήσω ξανά.

  • APIVITA gel καθαρισμού με πρόπολη & κίτρο (για λιπαρές/μικτές επιδερμίδες)
 Πολύ καλό καθαριστικό...Με ευχάριστη μυρωδιά, δεν ερεθίζει το δέρμα μου. Αφήνει το δέρμα καθαρό χωρίς να "τραβάει". Η σύστασή του είναι gel, με βολεύει πολύ και συνδυάζεται πολύ ωραία με τα σφουγγαράκια που ανέφερα παραπάνω. Το είχα αγοράσει σε προσφορά gel & toner στα 13,80€. ΔΕΝ κάνει για ντεμακιγιάζ!!! Είχα αγοράσει και παλιότερα το gel αλλά αυτό με λεβάντα και ελιά.  Τώρα χρησιμοποιώ κάποιο άλλο, αλλά είναι από τα καθαριστικά που εμπιστεύομαι και βλέπω τον εαυτό μου να το αγοράζει ξανά στο μέλλον.



  • Ice Cream dyt | inebrya
Μετά το καλοκαίρι, τα μαλλιά μου ήταν ιδιαίτερα ξηρά και ένιωθα ότι τα απλά conditioner δεν έκαναν δουλειά. Έτσι αποφάσισα να πάρω κάποια μάσκα με την ελπίδα να μπορέσω να τα ξεμπλέξω και ενυδατώσω. Η συγκεκριμένη είναι 500ml και κόστισε 3,50 - 4€. Έχει άρωμα τεχνητής μπανάνας που για κάποιο λόγο μου ανέβαζε τη διάθεση! Το άρωμα δεν έμενε στα δικά μου μαλλιά...Η υφή της δεν ήταν πολύ παχύρρευστη  - που μου αρέσει - και λειτούργησε σαν ένα ενισχυμένο conditioner.

  • PANTENE Spray Λάμψης και Θερμοπροστασίας - για λεπτή τρίχα
 Αυτό το spray μυρίζει ωραία - είναι Pantene άλλωστε...Το χρησιμοποιούσα πριν το πιστολάκι. Ακόμα και στα σγουρά μου μαλλιά είδα ότι έδινε λάμψη. Όσο για την προστασία από τη θερμότητα, δεν μπορώ να πω πως παρατήρησα κάτι, φαντάζομαι θα πρέπει να χρησιμοποιείς τέτοια προϊόντα
συστηματικά. Τώρα που θα αρχίσει να ζεσταίνει ο καιρός δεν θα χρησιμοποιώ τόσο το πιστολάκι οπότε θα επενδύσω τα χρήματά μου σε κάποιο άλλο προϊόν περιποίησης μαλλιών.

  • Syoss MEN Power & Strength Shampoo
Τώρα θα μου πείτε, γιατί men; Επειδή ο συγκάτοικός μου (bf) όταν είχε λίγο μακρύτερα μαλλιά (τύπου καρέ αλλά όχι ακριβώς) είχε βολευτεί πολύ το συγκεκριμένο σαμπουάν! Εγώ δεν είμαι ιδιαίτερα επιλεκτική με τα σαμπουάν και δεν έχει νόημα να έχουμε 2 σαμπουάν ανοιχτά την ίδια στιγμή, γι' αυτό και κατέληξε στα empties μου. Καθαρίζει τα μαλλιά, μυρίζει ευχάριστα και έχει συμφέρουσα τιμή αναλογικά με την ποσότητά του - ειδικά αν το βρείτε σε προσφορά- και δεν λέει να τελειώσει!


  • Palmolive με εκχύλισμα Ελιάς & Ενυδατικό Γαλάκτωμα
Ένα από τα αγαπημένα μου αφρόλουτρα! Για μένα μυρίζει υπέροχα, με λίγη ποσότητα κάνει καλό αφρό και αφήνει το δέρμα απαλό και μυρωδάτο. Δοκιμάζω αρκετά αφρόλουτρα αλλά κάποια στιγμή μου λείπει και γυρίζω πάλι σε αυτό. Από πλευρά κόστους, για 750ml πληρώνεις 5,60€ γι' αυτό και το παίρνω αποκλειστικά όταν είναι σε προσφορά 1+1 δώρο. Πριν από  λίγο καιρό το είχα βρει  στο Hondos Center με την νέα συσκευασία 1+1 δώρο με μόλις 3,64€!!! Το τίμησα παρόλο που χρησιμοποιούσα ήδη καποιο άλλο αφρόλουτρο.

  • THE BODY SHOP Vanilla Body Mist
Το άρωμα της βανίλιας το αγαπώ! Ειδικά για τους πιο κρύους μήνες, είναι στανταράκι! Εδώ βλέπετε την παλιά συσκευασία των Body Shop. Το έχω ξαναπάρει παλιότερα και έχω και τη λοσιόν σώματος (με το νέο άρωμα). Εφόσον είναι body mist έχει περιορισμένη διάρκεια, αλλά μου αρέσει να το ψεκάζω στα μαλλιά και στα φουλάρια μου!!! Για καλοκαίρι προτιμώ πιο δροσερές μυρωδιές, οπότε δεν θα το ξαναδείτε στο άμεσο μέλλον.


  • LISTERINE Stay White
Ένα θα σας πω. Όταν μετά από καιρό χρησιμοποιήσετε στοματικό διάλυμα και νιώσετε το πρώτο κάψιμο, καταλαβαίνετε γιατί πρέπει να το χρησιμοποιείτε!!!

  •  DOVE go fresh με άρωμα αγγούρι και πράσινο τσάι
Τολμώ να πω ότι είναι το all time favourite αποσμητικό σε μορφή spray! Τις περισσότερες φορές προτιμώ αυτό με το κίτρινο καπάκι, αλλά και οι δύο μυρωδιές είναι πολύ ευχάριστες για μένα. Ακόμα και αν λόγω σωματικής άσκησης ή καιρικών συνθηκών ανεβάσει το σώμα σας θερμοκρασία, θα συνεχίσετε να μυρίζετε το άρωμα του αποσμητικού και όχι κάποια δυσάρεστη οσμή.

  • WILKISON SWORD Xtreme 3 Beauty
Τα είχα προτιμήσει πριν από λίγα χρόνια, ίσως δύο, ίσως παραπάνω, λόγω της τιμής. Ήταν κοντά στα 6€ και περιείχε 4+4 δώρο. Από τότε πάντα το έπαιρνα σε αυτήν τη τιμή/προσφορά. Τους τελευταίους μήνες η προσφορά έχει πέσει στα 4+2 δώρο. Συνηθίζω να τα χρησιμοποιώ πάνω από μία φορά το καθένα.


Ώρα για τα δειγματάκια και οι εντυπώσεις μου για αυτά...

  • La Roche-Posay Effaclar Purifying Foaming Gel for Oily Sensitive Skin 
Το δείγμα αυτό το είχα από το καλοκαίρι μέχρι και αρχές Ιανουαρίου. Ήταν το back up καθαριστικό προσώπου, όταν τελείωνε αυτό που είχα χρησιμοποιούσα το δείγμα μέχρι να πάρω καινούριο. Έχει μορφή gel, πιο ελαφριά από τη σύσταση του gel της Apivita. Δεν με τσούζει αν έχω σπυράκια. Καθαρίζει το πρόσωπο και δεν τραβάει. Δούλεψε καλύτερα για μένα τους πιο ζεστούς μήνες που το δέρμα μου γίνεται super λιπαρό. Θέλω να το δοκιμάσω σε full size!
  • Avene Cleanance μπλα μπλα μπλα
Αυτήν την κρεμούλα την έχω αγοράσει στο παρελθόν 2 ή 3 φορές. Είναι μια κρέμα σε μορφή gel, κρατάει μακριά τη λιπαρότητα σε σχέση με άλλες κρέμες (εγώ εμφάνιζα κάποια λιπαρότητα στο μέτωπο όπου έχω πολύ μεγάλους πόρους) και είναι πολύ καλή για τους πιο ζεστούς μήνες (το χειμώνα χρειάζομαι περισσότερη ενυδάτωση).

  •  Avene Cleanance Κ
Όπως και την Cleanance έτσι και την Cleanance K, τις κρατούσα στο ντουλάπι μου ως ρεζέρβα. Ωστόσο η Cleanance K δεν μου άρεσε επειδή κάθε φορά μου έτσουζε το πρόσωπο. No more comments.


  • Korres Γυναικείο Άρωμα White Tea Bergamot Freesia
Πολύ δροσερό αρωματάκι με διάρκεια μερικές ώρες. Από ότι ξέρω η τιμή του κυμαίνεται στα 17 με 25€, ανάλογα αν θα προτιμήσετε φυσικό ή ηλεκτρονικό φαρμακείο. Θα το έχω στα υπόψιν για το καλοκαίρι.

  • Bioderma Sebium Pore Refiner
Μου τη σύστησε η φαρμακοποιός, για να την φοράω πριν την ενυδατική μου. Στόχος της είναι να συσφίγγει τους διεσταλμένους πόρους στα μικτά και λιπαρά δέρματα. Η κοπέλα μου έδωσε 4 δείγματα και μέχρι τώρα έχω χρησιμοποιήσει 2. Έχω να πω πως δεν παρατήρησα σύσφιξη των πόρων μου, δεν ξέρω αν πρέπει να τη χρησιμοποιώ καθημερινά για να δω διαφορά. Αλλά...Όταν την απλώνεις στο πρόσωπο είναι σαν να απλώνεις σύννεφα! Αφήνει απίστευτη βελούδινη υφή στο πρόσωπο. Σας συστήνω να ζητήσετε δειγματάκι αν έχετε θέματα με τους πόρους και να δείτε αν λειτουργεί στο  δέρμα σας...Θεωρώ ότι δεν την χρειάζομαι κυρίως επειδή είναι ένα παραπάνω βήμα που κοστίζει και απαιτεί λίγο παραπάνω χρόνο στην πρωινή μου ρουτίνα.


Και μετά από 3 μέρες γράψιμο, τελείωσε και αυτό το post. Τώρα που το ξαναβλέπω μου φαίνεται λίγο μεγάλο. Αν σας φάνηκε μεγάλο ενημερώστε με στα σχόλια ώστε την επόμενη φορά να συμπεριλάβω λιγότερα προϊόντα.

Σας αρέσουν αυτού του είδους οι δημοσιεύσεις;


Μπορείτε να με βρείτε και...

Αυτά από μένα! Τα λέμε σύντομα!

 

Melina
















14 comments :

  1. ωραια προϊοντα! σκεφτομαι να δοκιμασω αυτο της La roche posay, γιατι κ εγω εχς δερμα σαν το δικο σου! Επισης αυτο της pantene ουτε σε μενα δουλεψε! :P


    http://cocorosiebeauty.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το καθαριστικο La Roche Posay ειναι απαλο προς το δερμα και δεν ερεθιζει...Οσο για το pantene, μονο λαμψη μου εδωσε. Τωρα προσπαθω να βρω ενα λαδακι που να θρεφει τα μαλλια μου ΚΑΙ να προστατευει απο θερμοτητα, για να δουμε...

      Delete
  2. Πολύ ωραίο το blog σου..Σε ακολουθώ..Αν θες ρίξε και εσύ μια ματιά
    blog:alldaybeautiful.blogspot.gr
    facebook:alldaybeautiful

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστω! Σε ακολουθω ηδη!!!

      Delete
  3. I love your blog! Following now, stay in touch xx

    thedailysugar.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Glad you like it! I'm following you ,too...Your style is so girly & cute!!!

      Delete
  4. wraio pooost ! exw tag gia esena :D http://kgreekbeautyblog.blogspot.gr/2013/03/tag40-favorites.html

    ReplyDelete
  5. your blog is nice)loves it)

    would you like to follow each other?)

    xoxo Christy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you!!! Your posts are really inspiring!!! & i'd love to follow each other - i just did!

      Delete
  6. i definitely like posts like this. it's cool to see what products other bloggers are using. :)

    <3, Mimi
    http://whatmimiwrites.blogspot.com/
    Win a pair of Saltwater Sandals!

    ReplyDelete
  7. Τα empties είναι πολύ χρήσιμα διότι είναι κάτι που το έχεις χρησιμοποιήσει τελείως άρα ξέρεις καλά για τι πράγμα μιλάς! τέλεια όλα, το αρωματάκι του Κορρέ ψήνομαι να το δοκιμάσω :) http://bellatrixxkiddo.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ακριβως!!! Θελω να μυρισω και αλλα αρωματακια του Κορρε... :D

      Delete