Thursday, 14 March 2013

DIY Ring using NAIL POLISH {take 1}

Έχω βρει στο διαδίκτυο πανέμορφες φωτογραφίες με δαχτυλίδια "φτιαγμένα" από βερνίκια νυχιών!!! Κατά βάση χρησιμοποιούν διάφανα βοτσαλάκια και βάφουν με βερνίκι το κάτω μέρος τους. Εναλλακτικά, αν έχετε εμπειρία με καλούπια, μπορείτε να φτιάξετε την "πέτρα" του δαχτυλιδιού από ρητίνη - για τις pro diy-ers!!! 

Στην συγκεκριμένη χρονική στιγμή δεν διέθετα κάτι από τα παραπάνω (από πρώτες ύλες). Το μόνο δεδομένο μου ήταν αυτή η βάση για δαχτυλίδι, η πιο καλοφτιαγμένη που έχω βρει ως τώρα, και το υγρό γυαλί. Και τα δύο αγορασμένα από το Hobby!

Έτσι σκέφτηκα να φτιάξω ένα galaxy themed ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ (δεν έχω άλλο τρόπο να το πω!). Και ήξερα ακριβώς ποιο βερνίκι θα χρησιμοποιούσα, το 122 chic reloaded της Essence, ένα μεταλλικό ανθρακί με μωβ και πράσινα νερά, επειδή στα νύχια μου δεν κρατάει ούτε μία μέρα.

Disclamer: Αυτή η μέθοδος είναι καθαρά πειραματική, απλά θα μοιραστώ μαζί σας τη διαδικασία και το αποτέλεσμα. I am not an expert, bare with me!

ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΜΟΥ:
1) Πλαστικό ποτηράκι
2) Πλαστικό κουταλάκι
3) Βάση για το δαχτυλίδι
4) Βερνίκι νυχιών στο επιθυμητό χρώμα
5) Κάποιου είδους βερνίκι χειροτεχνιών, εγώ ζήτησα υγρό γυαλί και μου έδωσαν αυτό! Το συγκεκριμένο είναι 2 φάσεων αλλά υπάρχει και μίας φάσεως.


Αρχικά έκοψα το ποτηράκι μου πολύ κοντά στη βάση για ευκολία - πρέπει να δουλευτεί σχετικά γρήγορα το υγρό γυαλί.


Στο κομμένο ποτηράκι χύνω ίση ποσότητα από την κάθε φάση (σκληρυντικό και ρητίνη) και ανακατεύω πολύ καλά!


Αφού έχουν αφομοιωθεί οι δύο φάσεις...


...προσθέτουμε από το στόμιο μια γενναιόδωρη ποσότητα βερνικιού και ανακατεύουμε καλά. Εγώ πρόσθεσα 2 φορές βερνίκι και μετά σταμάτησα επειδή φοβήθηκα πως αν βάλω πολύ θα αλλοιωθεί η σύσταση του "γυαλιού".


Με λίγη φαντασία, εφήυρα την παρακάτω απλώστρα!!! Θα πρέπει να το τοποθετήσετε όσο πιο οριζόντια γίνεται. Μην ξεχάσετε να το χτυπήσετε απαλά πάνω σε μια σκληρή επιφάνεια ώστε να απελευθερωθούν φυσαλίδες αέρα που μπορεί να έχουν εγκλωβιστεί. Για να είστε σίγουρες, σας προτείνω να το αφήσετε να στεγνώσει όλο το βράδυ.


Επειδή τα νερά του βερνικιού δεν φαίνονται, παρά μόνο μια μαυρίλα, πρόσθεσα λίγο glitter όσο ήταν ακόμη υγρό.


Και αυτό είναι το αριστούργημα!!! Ευτυχώς που πρόσθεσα το glitter, του έδωσε χαρακτήρα, θεωρώ.

 

Το αποτέλεσμα μου αρέσει πολύ και θα προσπαθήσω να βρω τα βοτσαλάκια για τo επόμενο πείραμα! Πώς σας φαίνεται;


Όπως ξέρετε, ό, τι κάνω και πετυχαίνει (έστω και λίγο) το βλέπετε εδώ!!! Αν έχετε κάποια πρόταση, μοιραστείτε τη μαζί μου αφήνοντάς την στα σχόλια.

Μπορείτε να με βρείτε και...

Αυτά από μένα! Τα λέμε σύντομα!

 

Melina






10 comments :

  1. Τέλεια ιδέα και φαίνεται οτι πιάνει το χέρι σου! Αν θέλεις ρίξε μια ματιά και σε εμένα, http://bellatrixxkiddo.blogspot.gr/, θα χαρώ πολύ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και γω έτσι νομίζω...Μετά χαράς θα κοιτάξω το link σου!!!

      Delete
  2. φοβερή ιδέα!!!είχα κάνει το ίδιο με γκλίτερ,αλλά δε σκέφτηκα να το ανακατέψω με το υγρό γυαλί,και έκανα ολόκληρες μηχανοραφίες!!!!οι φυσαλίδες φεύγουν και με αναπτήρα πιο εύκολα και γρήογρα!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τυχαία ήταν η έμπνευση αλλά δούλεψε! Ευχαριστώ για το tip με τον αναπτήρα, θα το δοκιμάσω την επόμενη φορά!

      Delete
  3. πολύ ωραίο το blog σου..σε ακολουθώ εδώ στο facebook και στο youtube..αν θες κανε και εσύ το ίδιο..θα χαρώ πολύ να τα λέμε και να ανταλάσσουμε απόψεις..
    blog:alldaybeautiful.blogspot.gr
    facebook:alldaybeautiful

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που είσαι μέλος της παρέας!!! Και θα χαρώ να γίνω μέλος της δικής σου!

      Delete
  4. Super lovely blog!

    xo

    colormenana.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. I really like how you make this ring :)

    I will appreciated if you check out my blog : http://passiontobeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Glad you liked it! And i can definately check your blog out!!!

      Delete