Friday, 15 February 2013

BeautyTestBox #1 Show & Tell



Γεια σας!!! Πώς περάσατε χθες; Η δική μου μέρα ξεκίνησε τέλεια καθώς έλαβα το πρώτο μου BeautyTestBox! Τί είναι αυτό; Είναι μία συνδρομητική υπηρεσία που σας αποστέλλει ένα κουτί με 5-7 δείγματα από προϊόντα ομορφιάς/περιποίησης/μακιγιάζ κάθε μήνα. Μη ξεχάσω, συμπληρώνετε ένα ερωτηματολόγιο με τις ανάγκες/προτιμήσεις σας.  Διαλέγετε εσείς αν θέλετε συνδρομή για έναν ή τρεις ή παραπάνω μήνες. Κοστίζει 10€ και υπάρχουν 2 τρόποι πληρωμής. Πρώτον μέσω αντικαταβολής (χρεώνεστε συν 3€ για τα έξοδα αποστολής) και δεύτερον μέσω PayPal. Για περισσότερες πληροφορίες επισκευτείτε την ιστοσελίδα τους εδώ.

Καταρχήν να σας ενημερώσω ότι έχω παρακολουθήσει πολλά βίντεο με αντίστοιχες υπηρεσίες του εξωτερικού (Birchbox, Glossybox και άλλα) και έχω υψηλές προσδοκίες. Πριν κάνετε την πρώτη σας παραγγελία σας προτείνω να δείτε στη σελίδα τους με ποιες εταιρίες συνεργάζονται.

Σε αυτή την ανάρτηση θα μοιραστώ με σας τις πρώτες εντυπώσεις μου από την υπηρεσία και τα προϊόντα.

 
Σας έρχετε αυτό το κόκκινο κουτί μέσα σε μία κουτίτσα μεταφοράς που γράφει τα στοιχεία σας. Μέσα στο κόκκινο κουτί θα βρείτε ένα φακελάκι που αναγράφονται όλα τα δείγματα και σε χαρτί περιτυλίγματος τα ίδια τα δείγματα.

Παρακάτω βλέπετε τα περιεχόμενα του δικού μου κουτιού!
 

  • Seche Vite Dry Fast Top Coat
Χάρηκα τόσο πολύ...Ήθελα πολύ να το βρω στο box μου! Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη αλλά θα δείτε review post όταν το κάνω. Είναι σε mini συσκευασία των 3.6 ml.

  •  Seche Nailpolish in MISCHIEVOUS 69220 
Full size βερνίκι από την Seche. Είναι ένα πολύύύύ σκούρο μπορντό-μαύρο χρώμα. Ειδικά σε κοντά νύχια δείχνει πολύ ωραίο! Το δοκίμασα χθες σε ένα νύχι και παρόλο που δεν το λέει στη συσκευασία, στεγνώνει γρήγορα! Εντυπωσιάστηκα. Έβαψα τα νύχια μου το βράδυ και το πρωί ΔΕΝ είχε αφήσει γραμμές. Like!


  • Greenyard Naturals Λοσιόν Σώματος με ελιά, αμαμελίδα (witch hazel) και χαμομήλι
Έχει άρωμα καθαριότητας/σαπουνιού και δοκιμάζοντάς την στο χέρι μου διαπίστωσα πως απορροφάται γρήγορα και αφήνει αίσθηση απολότητας. Η συσκευασία περιέχει 70ml και από ότι διαβάζω πάνω της είναι κατάλληλη για σώμα αλλά και πρόσωπο και παιδιά. Είναι δερματολογικά ελεγμένη και δεν γίνονται δοκιμές σε ζώα. Αν δεν κάνω λάθος η εταιρία είναι ελληνική. Είναι βολική η συσκευασία για ταξίδια ή μέσα στην τσάντα, θα τη δοκιμάσω και στο σώμα, αλλά όχι στο πρόσωπο.

  • GEHWOL med αποσμητική κρέμα ποδιών
Δεν έχω ξαναδοκιμάσει τέτοια κρέμα. Είναι 20ml. Ο χρόνος θα δείξει...

  •  LA Splash Fine Kohl Eyrliner in E01 Black
Από την αρχή αυτό το μολύβι δεν μου γέμισε το μάτι. Μου φάνηκε μικρό. Πρόσεξα ότι πάνω έγραφε kohl δηλαδή μαλακό που σβήνεται εύκολα. Η αριστερή γραμμή πάνω στο χέρι μου είναι η πρώτη γραμμή που έκανε. Η μεσαία είναι μετά από 5-6 περάσματα. Η τελευταία είναι μετά από 10 ίσως περάσματα με πίεση για να δω τη μέγιστη απόδοση. Ως αποτέλεσμα την πίεσης έσπασε η μύτη! Συνοψίζοντας, αυτό το μολύβι είναι πολύ σκληρό για την ευαίσθητη περιοχή των ματιών είτε εσωτερικά είτε εξωτερικά. Απογοήτευση. Θα το κράτήσω για κάποιο DIY project.


  • Lee Hatton 4-colours No18
Στη συσκευασία αναγράφει μεταξύ άλλων: Vitamin E, UV Filter, Fragrance Free, δερματολογικά ελεγμένο, δεν έχει δοκιμαστεί σε ζώα.

Περένθεση:
Επίσης αναγράφεται η εταιρία Cosmetia, όπως επίσης και στην λοσιόν Greenyard. Από ότι διάβασα στην ιστοσελίδα της Cosmetia, αναπτύσσει-παράγει-εμπορευματοποιεί καλλυντικά και φαρμακοκαλλυντικά προϊόντα για τις Lee Hatton, Greenyard, Rona Ross και Leona Lester.

Πίσω στην παλέτα...Οι σκιές είναι όλες μεταλλικές με μικροσκοπικά glitter. Απλώνονται εύκολα αλλά είναι αρκετά πουδρένιες (η χρυσή είχε αφήσει το στίγμα της σε όλο το κουτί!). Από χρωματικής άποψης με ενδιαφέρει η καφέ, η χρυσή και η πράσινη. Η ροζ είναι η πιο αδύναμη χρωματικά και δεν είναι από τα χρώματα που επιλέγω.
  

Τελικά, θα το ξαναπαραγγείλω?????????
Η αλήθεια είναι πως θα το παραγείλω ξανά κάποια στιγμή επειδή είμαι περίεργη και μου αρέσει αυτό το concept. Δεν είναι όμως κάτι που θα αγοράζω κάθε μήνα. Θα ήθελα να δω και άλλες μάρκες, πιο γνωστές και πιο ακριβές ενδεχομένως. Το BeautyTestBox μόλις ξεκίνησε και πιθανόν να συνεργαστούν και με περισσότερες εταιρίες. Εδώ θα είμαι για να το διαπιστώσω! 

Παρένθεση 2:
Το προϊόν αγοράστηκε με δικά μου χρήματα. Δεν έχω καμία συνεργασία με τις αναφερόμενες εταιρίες.

Λοιπόν; Τί λέτε; Σας ενδιαφέρει σαν υπηρεσία;
 Πείτε μου γνώμες στα σχόλια, τα λέμε σύντομα!!!
Melina

8 comments :

  1. Το Seche Vite σκέφτομαι να το αγοράσω μόνο και μόνο για το glossy αποτέλεσμα. Όταν το δοκιμάσεις περιμένω πρώτες εντυπώσεις-απ'ό,τι είδα μερικές το λατρεύουν και μερικές το μισούν. Επίσης πήρα και το ασετόν της Erre Due και περιμένω να το χρησιμοποιήσω:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το Seche Vite...Δεν τα πηγαινουμε πολυ καλα ως τωρα... :( Ευχομαι να σε βολεψει το ασετον!

      Delete
  2. Μελίνα μου πήραμε σχεδόν τα ίδια πραγματάκια με εξαίρεση τις σκιές,εγώ πήρα μια αμπούλα για τα μαλλιά καταπληκτική και φακελάκια face scrub!!Θα χαρώ να δεις και το δικό μου beauty box στο Blog μου!
    desertrose2012.blogspot.gr
    Και αν με ρωτήσεις αν το ξανααγόραζα θα σου απαντήσω ότι θα το παίρνω κάθε μήνα γιατί θα υπάρχουν διαφορετικά καλούδια και θα προστίθενται συνέχεια νέες μάρκες και επειδή είμαι fan να δοκιμάζω ότι καινούριο κυκλοφορεί δεν θα μπορέσω να του αντισταθώ!!!Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν το συζητω, και γω θα το ξανααγορασω στο μελλον! Απλα αυτη τη στιγμη δεν μπορω να δινω 10€ καθε μηνα. Ειμαι σιγουρη οτι θα φερουν και αλλες μαρκες οποτε προτιμω να περιμενω λιγο... :)

      Delete
  3. Well... I love the color of the eyeshadow, and the color of the nail polish!
    http://sepatuholig.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ειμαι αρνητικοθετικη προς το κουτακι αυτο αλλα επειδη η περιεργεια σκοτωσε την γατα θα το ξαναπαραγγειλω.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εγω μια απο τα ιδια!!!

      Delete