Tuesday, 6 November 2012

What I LOVE About Fall

 Μιας και ήδη σας μίλησα με πάθος για τα πράγματα που δεν συμπαθώ ιδιαίτερα εδώ, σήμερα θα σας μιλήσω για τα υπόλοιπα, τα ωραία.

Οι ερωτήσεις είναι αυτές του "I <3 Greek Fall Tag" με κάποιες παραλλαγές.

Ας αρχίσουμε...
  • Αγαπημένο χρώματα για μακιγιάζ
Όταν (και εφόσον) βάφομαι πρωινές ώρες προτιμώ τα φυσικά χρώματα, με ένα πιο ζουμερό χρώμα στα χείλη (θα το δείτε παρακάτω!). Ενώ για βράδυ, πιο σκούρα χρώματα με αδυναμία στα βυσσινί, όχι χείλη αλλά στα μάτια! Επειδή όταν φοράω σκούρο χρώμα στα χείλη νιώθω πως υπερτονίζονται με αποτέλεσμα να "χάνονται" τα μάτια μου.
  • Αγαπημένο χρώμα στα νύχια

Στα νύχια μου φοράω τα πάντα...Σχεδόν ό,τι φοράω και τον υπόλοιπο χρόνο.Εντάξει, εκτός από φωσφοριζέ και πολύ έντονα χρώματα που βγάζουν μάτι!!! Ενδεικτικά, αυτά είναι τα σιγουράκια μου. Βυσσινί, μαύρο, nude και πετρόλ.
  • Αγαπημένη μυρωδιά/άρωμα που σου θυμίζει φθινόπωρο
Συνήθως όσο πιο ζεστός είναι ο καιρός, τόσο πιο δροσερά και φρουτο-λουλουδένια αρώματα διαλέγω. Αντίθετα, όταν πέφτουν οι θερμοκρασίες, διαλέγω τα πιο ζεστά, spicy, "αισθησιακά" αρώματα. Αριστερά βλέπετε την παλιά μυρωδιά της Vanilla Body Mist by The Body Shop, η οποία είναι ζεστή, πλούσια βανίλια. Δεξιά, είναι η νέα μυρωδιά, Madagascan Vanilla Flower Body Lotion by TBS, η οποία μυρίζει πιο πολύ σαν άρωμα με βανίλια, παρά σαν μία lotion 100% βανίλια. Θεική μυρωδιά! Όσες από εσάς αγαπάτε τη βανίλια, μυρίστε την οπωσδήποτε...
  • Αγαπημένο ρόφημα

Τα κρύα απογεύματα, μου αρέσει να φτιάχνω μία ζεστή κούπα τσάι...Είτε πράσινο, είτε με φρούτα (σήμερα πήρα βανίλια-καραμέλα για αλλαγή)...Μερικές φορές επιλέγω γαλλικό καφέ με άρωμα, φουντούκι κατά προτίμηση (συνδυάζεται υπέροχα με κουλουράκια/μπισκοτάκια ως απογευματινό σνακ).
  • Αγαπημένο κασκόλ/φουλάρι ή αξεσουάρ

Δεν πάω πουθενά χωρίς φουλάρι! Είτε είναι στο λαιμό, είτε στην τσάντα μου, όταν αρχίσουν οι ψύχρες κουκουλώνομαι. Μπορεί να μην πάρω μπουφάν αλλά ο λαιμός μου θέλω να είναι ζεστός! Ένα μπεζ/ανοιχτό καφέ που ταιριάζει με τα πάντα (στην ντουλάπα μου!) και ένα πετρόλ με print τύπου περσικό χαλί!
  • Αγαπημένο προϊόν περιποίησης
 Ενυδατικό για τα χείλη χωρίς δεύτερη σκέψη!!! Συνήθως με ένα χρωματάκι, καθώς τα πρωινά σπάνια θα βαφτώ για να πάω στη σχολή αλλά θέλω λίγο χρώμα στο πρόσωπό μου.
  •  Αγαπημένα ρούχα/παπούτσια

Μέχρι να αρχίσουν οι βροχές δεν αποχωρίζομαι τα All Star μου!!! Συνδυάζονται με όλα και είναι άνετα. Σε διαφορετική περίπτωση και ειδικά με φορέματα μου αρέσουν τα χαμηλά μποτάκια.
  •  Τι σου αρέσει να κάνεις το φθινόπωρο
Μου αρέσει που μπαίνω ξανά σε πρόγραμμα, για αρχή. Από κει και πέρα, σπίτι, σπίτι, σπίτι και ταινίες, σειρές, YouTube & AutoCad. Λόγω σχολής και εργασιών περνάω πολύ από το χρόνο μου σπίτι σχεδιάζοντας πόσο μάλλον αυτό το εξάμηνο που ξεκινάω πτυχιακή εργασία. Εκτός σπιτιού, δεν είμαι κορίτσι του γλεντιού! Μου αρέσουν οι βόλτες, ταινίες στον κινηματογράφο και παρείστικες καταστάσεις...
  • Τι είναι αυτό που σε κάνει να αγαπάς αυτή την εποχή! 
Ο καιρός!!! Το καλοκαίρι μπορεί να μου αρέσει αλλά λιώνω! Οι 20 βαθμοί είναι ιδανικοί για μένα! Οι επιλογές για ρούχα... Νιώθω πως καθώς μπαίνει το φθινόπωρο, έρχεται και μια καινούρια αρχή... Είμαστε πιο κοντά στα Χριστούγεννα!!! Και όλα τα παραπάνω... Και 1002 ακόμα!!!
  RANDOM: Τρελαίνομαι για Halloween Makeup Tutorials!!!!!!!!



Αυτά είχα να μοιραστώ μαζί σας για σήμερα. Πείτε μου τί αγαπάτε ΕΣΕΙΣ για αυτή την εποχή... Τα λέμε σύντομα!!!



Melina

6 comments :

  1. Μα τι ωραίο ποστ?? Υπέροχο μπράβο σου! Μαρέσει κι εμένα πολύ η μυρωδιά της βανίλιας!
    φιλακια
    http://prettyshinycupcake1.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  2. i love scarves and boots too! :D

    <3, Mimi
    http://whatmimiwrites.blogspot.com/
    Salt City Bakery Giveaway
    $100 Shopbop Gift Card Giveaway

    ReplyDelete
  3. Πολύ ωραία βερνίκια νυχιών.nailsartgr.blogspot.gr/

    ReplyDelete